Wilbert van den Braak

Wilbert van den Braak

Communicatiestrateeg

Over Wilbert

bRAAK is een adviesbureau voor Midden- en Kleinbedrijf (MKB). Sparringpartner voor managers en ondernemers die op zoek zijn naar versterking van hun marktpositie of uit te dragen gedachtengoed. Onze adviezen kenmerken zich door nuchterheid, integriteit en inventiviteit en zijn doeltreffend. Met eenvoud als resultaat van complexe processen – Recht voor z’n raap, hoe helder wil je het hebben.

Met je merk mensen raken

In communicatie van bedrijven zou het merk centraal moeten staan. Te vaak laten ondernemers kansen liggen die eenvoudig waarde kunnen toevoegen aan hun merk. Het gevoel dat de potentiële klant heeft bij een merk is de hoofdreden waarom zij wel of niet tot actie over gaan. Het zijn de merkwaarden waar alles om draait. Hoe communiceer je die het beste?

Aandacht voor creativiteit

Wilbert van den bRAAK heeft merkwaarde voor het MKB tot corebusiness gemaakt. De activiteiten richten zich op toevoegen van waarde door steeds het merk als uitgangspunt te nemen. Heldere planmatige communicatie en aandacht voor creativiteit zijn zaken die Wilbert belangrijk vindt om een doelgroep te bereiken.

Verfrissende ideeën aandragen

Wilbert van den Braak: “Ik heb ruim 30 jaar ervaring in het communicatie-vak. Mijn kracht zit in het luisteren naar mensen en met kennis en creatief omdenken nieuwe verfrissende ideeën aan te dragen. Daarom ben ik gestart met bRAAK, met als hoofddoel: mensen ‘RAAKen’, recht in het hart.”

Zonder vernieuwing staat alles stil

Creativiteit is voor mij een brug tussen het vertrouwde van gisteren en de mogelijkheden van morgen. Zonder vernieuwing staat alles stil. Door je te onttrekken aan de mainstream en vaste patronen te doorbreken, wordt de wereld een stuk verrassender. Combineer creativiteit met merkwaarde en er ontstaan kansen die je eerder niet voor mogelijk hebt gehouden.

Ook deel uitmaken van Strijp-CS?